logo    LEDproVas.cz  Expert na LED osvětlení  Kompetence v oblasti LED svítidel 
POŠTOVNÉ ZDARMA!!!
při nákupu nad 3000 Kč

REMAEkoKom - Zelený bod

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 2 600,00 Kč (96,20 EUR)
do košíku:
Naše cena 1 380,00 Kč (51,06 EUR)
do košíku:
Naše cena 2 600,00 Kč (96,20 EUR)
do košíku:

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 1 920,00 Kč (71,04 EUR)
do košíku:
Naše cena 550,00 Kč (20,35 EUR)
do košíku:
Naše cena 290,00 Kč (10,73 EUR)
do košíku:

KONTAKTY

www.LEDproVas.cz
Boženy Němcové 450
549 01 Nové Město nad Metují
tel: +420 607285014; +420 602 107 706
obchod@ledprovas.cz

» Jak nakupovat
JAK NAKUPOVAT

Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto Vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:

Nákup bez registrace: Pokud chcete provést nákup bez registrace, kontaktujte nás prosím emailem na adrese obchod@LEDproVas.cz, rádi Vaši objednávku přijmeme a sdělíme Vám další postup.

1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:

1.  Přes hledání v levém menu - název zboží zadejte do políčka vyhledávání a stiskněte tlačítko s lupou – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí prohledávání přímé shody na webu.

2.  Podle typu produktu – výběrem v levém menu – LED žárovky, LED bodovky, LED zářivky, LED reflektory, LED průmyslová svítidla, LED veřejné osvětlení, LED páskyRedukce žárovky ...

3.  Výběrem z nabídky umístěné na úvodní stránce – Zboží v akci, Rotátor zboží, Nejprodávanější. 

Potřebujete poradit s výběrem zboží nebo nevíte jak zboží objednat? Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky – pomůžeme vám!

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného zboží se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde se dozvíte podrobné informace - ceny, doby dodání (doba dodání je uvedena v pracovních dnech), kód produktu, materiál, parametry, můžete si prohlédnout detailní fotografii, související produkty atd.

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Koupit". Otevře se košík s přehledem objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulářem, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení Vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" Vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberte zboží, klikněte na "Detail", klikněte na tlačítko "Koupit". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah Vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "ZOBRAZIT KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně si zkontrolujte, zda-li odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. V prvním kroku formuláře zvolte způsob dopravy (PPL, Česká pošta), způsob platby (Dobírka, Bankovní převod, Hotově při osobním odběru, Platba kartou při osobním odběru). V druhém kroku vyplňte jméno, příjmení, adresu dodání, telefon a email.

Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním Vaši objednávku opravit.

ZPŮSOBY PLATBY

1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

2) BANKOVNÍ PŘEVOD
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

3) HOTOVĚ PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Při zvolení platby Hotově při osobním odběru - Nové Město nad Metují - MAPA zaplatíte zboží v hotovosti v sídle naší společnosti, poté vám bude zboží vydáno.

4) PLATEBNÍ KARTOU PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Při osobním odběru v naší provozovně - Nové Město nad Metují - MAPA můžete využít i požnosti placení Vaší platební kartou.

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky, v ceně našeho zboží je již započítán takzvaný PHE poplatek (poplatek na historická elektrozařízení).

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 13hod. - PPL nebo do 16:30 - Česká pošta), nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

PPL

Při objednávce nad 3 000 Kč neplatíte dopravné, které jinak činí 90 Kč + doběrečné 35,- Kč. Veškeré ceny jsou samozřejmě s DPH.

PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

Ve vybraných lokalitách (možno ověřit zde) je také možné zvolit večerní doručení a to od 17:00 do 21:00. Pokud v košíku zadáte PSČ ze seznamu míst s možností večerního doručení, při odeslání objednávky se zobrazí okno pro výběr doručení. Jestliže v košíku zadáte PSČ, které v seznamu není, okno pro výběr doručení se nezobrazí, objednávka se odešle a bude vyřízena jako standardní doručení PPL. Cena služby je stejná jako u standardního rozvozu zásilek.

V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní (dobírka), nebo 3 dny (platba předem). Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL

Sledovat svoji zásilku a zjistit potřebné informace můžete i pomocí chytrých telefonů díky aplikacím iPhone a Android.

ČESKÁ POŠTA – DO RUKY

Při objednávce nad 3 000 Kč neplatíte poštovné, které jinak činí 108 Kč. + doběrečné 35,- Kč. Veškeré ceny jsou samozřejmě s DPH.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

ČESKÁ POŠTA – NA POŠTU

Při objednávce nad 3 000 Kč neplatíte poštovné, které jinak činí 95 Kč + doběrečné 35,- Kč. Veškeré ceny jsou samozřejmě s DPH.

Česká pošta doručí vaši zásilku již následující pracovní den na jednu z 2600 pošt po celé ČR, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním města, či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Kliknutím na „VYBRAT“ se vám pod seznamem pošt zobrazí detailní informace o vybrané poště. Zvolením „POTVRDIT“ se adresa pošty uloží do košíku. Pokud je tato služba pro vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit pro doručení vaší zásilky službu Do ruky, nebo kurýrní službu PPL.

O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete vaši zásilku vyzvednout.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

Osobní odběr

Zboží lze i osobně vyzvednout v sídle naší společnosti. Objednávku je možné zaplatit hotově či platební kartou. I v  případě osobního odběru (Nové Město nad Metují - MAPA) je nutné vytvořit objednávku předem. Naše zákaznické oddělení vás informuje o možném termínu vyzvednutí.

Provozovna společnosti 7SI.EU s.r.o. www.LEDproVas.cz
Boženy Němcové 450
549 01 Nové Město nad Metují-
MAPA